גבעת זאב • ש"ס ויהדו"ת יתמודדו בנפרד

    שלום בידרמן No Comments on גבעת זאב • ש"ס ויהדו"ת יתמודדו בנפרד
    21:58
    13.05.24
    אבי מימרן No Comments on שבעה בני משפחה נרצחו בטבח: "לא הפסקנו לבכות כל היום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נסיון האיחוד בין כל הסיעות החרדיות בגבעת זאב לא צלח. כפי שפרסמנו חל נתק בין אנשי ש"ס ואנשי יהדות התורה בעקבות אי הסכמות על מיקום הרשימה.

    בשיא הויכוח הועבר מסר לא נעים לרב רפאל מזרחי, שעתיד לעמוד בראש יהדות התורה כי מוטב שיפרוש מהרשימה.

    היום נפל הפור ובמפלגת ש"ס החליטו לרוץ לבחירות לבד למרות שהסיכויים להצלחה אינם גבוהים,. יהדות התורה איפה תתמודד בנפרד.

    בראש רשימת ש"ס יעמוד יוסי מועלם. כאשר אחריו לפי הסדר: חלה אמיתי, משה כהן וישראל ריבוח. יוסי מועלם נחשב כנאמנו של אריה דרעי בגבעת זאב והוא מפעילי ש"ס הוותיקים באיזור.

    ביהדות התורה שהיו בימים האחרונים במגעים עם ש"ס על איחוד קבלו את ההודעה בשיוויון נפש. "אם רוצים פיצוץ – יהיה פיצוץ" אומר אחד מבכירי יהדות התורה. "אם הם יתמודדו עד הסוף, הם ככל הנראה  לא יעברו את אחוז החסימה, ולא אתפלא אם מדובר בבלון איום בלבד שיתפוצץ בשבוע הקרוב" אומר הגורם הבכיר.

    ראש רשימת יהדות התורה הרב רפאל מזרחי אומר בתגובה ל"זירה המקומית" כי "כאיש גבעת זאב איני רואה סיבה להיכנס למלחמות פנים חרדיות. רשימת יהדות התורה המאוחדת חיה וקיימת. אנו קוראים לש"ס להצטרף אלינו ולבנות יחד גוש דתי מוצק במועצת גבעת זאב".

    לדברי הרב מזרחי "המכתב המיותר שנשלח היום יזיק לפיתוח השכונה. אני רפאל מזרחי, נציג אותנטי של יהדות המזרח, וחבל שפותחים מפלגה על רקע עדתי כאשר יש מפלגה מאוחדת של אשכנזים וספרדים גם יחד".

    גם מטה ההסברה של הרשימה החרדית המאוחדת הגיב למכתב:
    "הציבור הספרדי בגבעת זאב חש פגוע מזלזול עמוק שהובע במכתב. הרב מזרחי שלו רקורד עשיר בעשיה הציבורית – חרדית הנו מייצג נאמנה של הציבור הספרדי והוא ממש קרוב לליבם של גדולי התורה מכל החוגים כולל כמובן ראשי הישיבות הספרדים וחכמי התורה. כל ניסיון נואל שלא להחשיב את הרב מזרחי כמייצג נאמנה את הציבור הספרדי מעיד כי נעשה שימוש ציני בשד העדתי וכל המטרה הנה ללבות סכסוך ומחלוקת. ציבור בני התורה הספרדים קוראת לתנועת ש"ס להתעשת מידית ולהצטרף לרשימה החרדית המאוחדת כדי שאכן נוכל לייצג נאמנה את ציבור בני התורה הספרדים"

    IMG-20130902-WA000



    0 תגובות